Dax att lätta upp humöret, SKADEGLÄDJE!!!

Källa: Felsms.com

Till:
Johanna
Sms: Åh herregud, jag träffade Josefin idag!
Och herregud, hennes operation i ansiktet har verkligen misslyckas. Såg ut som en melon i ansiktet!
Men jag ska träffa henne nästa vecka igen, så kan du ju följa med? Haha
Svar: För ett år sen så krockade jag in i ett träd, och mitt ansikte förstördes, som du såg då.
Hade tänkt berätta det för dig nästa gång vi ses. Men har nog inte lust med det längre.
 

Förklaring: Johanna är en gammal klasskompis till mig och min kompis Jessica (som smset skulle till)
Skämdes jätte mycket och gör det än idag.


Till: Johannes
Sms:
Jag sitter och smeker mig själv medan jag ser på din underbara bild och önskar att du var här Så att jag kan suga av dig. Om du var här skulle jag be dig slicka mig och sen föra in din *** i min våta ***** och få mig att skrika av lust när jag kommer.
Svar:
Vad fan menar du med det

Förklaring:
Jag satt och smsade med mitt kk när jag fick ett sms från en gammal killkompis som jag haft ihop det med förut och då råkade jag smsa det här till honom ist för till mitt kk. Skämdes ihjäl.



Till: Jenny
Sms: haha, jag ska ta mig fan kn*lla skiten ur henne när hon kommer hit. Hon ska ta mig fan få smaka näve :)
Svar: Vad i helvete är de du säger? Jag vänder direkt jäva idiot!

Förklaring: Skulle skicka ett litet på skämt sms till min polare. Det råkade dock komma till tjejen som var på väg hem till mig med bussen får o glo en rulle (o gänga, som ja trodde)
Dock så var jag riktigt ninja på att ringa upp henne o fråga ifall hon fick ett sms från mig. Hon var duktigt förbannad men jag lyckades övertyga henne om att de va min polare som skulle skoja till de lite o skicka till henne!


Till: Mig
Sms: Jag knullade med tampongen i och nu får jag inte ut den. Jag börjar snart gråta. vad ska jag göra?
Svar: Du har skickat fel

Förklaring: Jag fick det här smset tidigt en söndagsmorgon. Tjejen bad om ursäkt för att hon väkte mig med ett sådant konstigt sms. /Kango





Till: Pappa
Sms: Logga in på msn nu. Jag sitter nude i webcamen
Svar: Vadå, Du sitter ju vid datorn. Jag kommer upp om ett tag. Ska bara ställa in i diskmaskinen.

Förklaring: Jag tror inte pappa läste klart smset eller så fattar han noll. Hur som så skulle inte smset. Jag hann klä på mig innan han kom upp i alla fall.


Till: Pappa
Sms: 1 Limpa röda och 2 plattor öl.
Svar: Du skall berätta för mig vem det där smset skulle till. Om du inte gör det så går jag till polisen och visar, så får de om vad det tycker om att 15 åringar beställer öl och cigaretter.

Förklaring: Jävla skit. Jag blev tvungen att berätta för pappa och han ringde upp och träffade han som tog hem sprit från Tyskland. Nu säljer han inget mer



Till: Pappa
Sms: I kväll tar du fram pistolen och ger mig ett skott i råttan. :)
Svar: Nej för helvete. Vem fan skickar du sånt här till?

Förklaring: Det var till en kille jag varit med några gånger som smset skulle till och inte till min pappa.

Till: Mamma
Sms: Fan vilken panik jag fick igår. Krille drog av mig kläderna och ville knulla, absolut vad jag inte ville. Det hela slutade i kaos.
Svar: Men gumman, det här får vi prata mer om ikväll.

Förklaring: Hade varit hemma hos en kille som jag dejtat ett tag och den här gången blev hab som tokig och tänkte dra av mig kläderna och sätta på mig. Jag fick panik och ville därifrån. Skulle messa min kompis om detta men mamma fick det istället. Vi pratade mer om det...

/Louise


Till: Pappa
Sms: Om du tar av dig alla kläder och lägger dig i sängen så skall jag massera dig.
Svar: Pappa är i Chicago på jobb. Har du glöm det?

Förklaring: Fattar inte hur pappa kunde tro att jag skulle smsa detta till honom. Han måste fått hjärnsläpp. Smset skulle till han som var hemma hos oss och skulle sova där.



Till: Frugan
Sms: Nu när jag vann på Tipset så vill frugan ha någonting litet, sportigt och som gör noll till hundra blixtsnabbt. Funderar på att köpa en badrumsvåg till henne. ;)
Svar: Får jag en våg så finns det risk att du får en smäll :)

Förklaring: Skulle skcia till en nära vän men skickade till frun som snart skulle fylla år. Hon fick en sportig Audi A4 cab.

 

Till: Chefen
Sms: Jag har ägglossning, har du glömt det? Kom hem NU och sätt på mig!
Svar: Jag sitter i ett möte. Och jag hoppas att du har skickat fel. Jag har fru och två barn. Men lycka till!


Förklaring: Ja, jag hade skickat fel. Det skulle till min man. Jag var ledig den dagen och jag hade sagt till min man att han skulle komma hem på lunchen så att vi skulle försöka. Han var väldigt sen och hade inte hört av sig så jag var aningen irriterad och lite snabb på fingrarna. Men chefen förstod och vi väntar barn nu så det löste sig väll till slut :)

/Anna


Källa: Felsms.com


Så nu har ni nått att skratta åt såhär innan läggdags!


Schteeeekar Pierre!

Pöss og kräm!!

/pp

Kommentarer
Postat av: angelicaaaaa

sv: jo de tro jag du gör... kanske inte så svårt att lista ut...



såg han både idag och igår....................

2010-09-22 @ 22:15:34
URL: http://arannnerud.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar ska snart bädda ner henne. Jag vet hur det är på morgonen... Hon ligger kvar och skriker STOPPA MIG! TVINGA MIG!!

2010-09-22 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0