Dirty job..

Jag är nu helt slut och nyduschad. Har tagit på mig min favorit mjukisbyxor som jag även hade i skolan idag, sen har jag en stooor stickad tröja som vämer lilla frusna mig. Sist men inte minst så har jag på mig... mina rosa gristofflor som håller fossingarna varma. What can I say? I´m a mjukis boy!

Vad är det då som lett till att jag sitter här frusen med varma kläder? jo ni.. det ska jag berätta!

Vi slutade svenskan klockan 10 i 1 och jag skulle då gå till vitberget, eller rättare sagt Boda Borg... Jag var klar att gå klockan ett! Vi skulle börja halv två. Alltså från atorp till boda borg på 30 min var mitt uppdrag för stunden... Kändes en aningen osannolikt... Det är trots allt dryg 3.5 km.. jag prang/gick hela vägen men tack och lov fick jag skjuts av erik och hans mammi sista biten!

Väl ute i skogen så spelade vi... MYR-/KÄRRFOTBOLL!!!! Det var ASKUL! Alltså jag lovar att jag ska fan dra ihop något gäng i framtiden och spela! Någon frivillig själ?

Det var rena rama slagfältet! Min faceplant i gyttjan, tack vare Kalle, var inte nice! hahah hann inte stänga munnen... så hade gyttja på alla de tänkabara och icke tänkbara ställen! Mun, ögon, näsa, hår och såklart innanför ALLA kläder! MYS <3   (bilder ska fixas!)

Väl hemma blev jag avspolad med trädgårdsslangen vilket innebär kallvatten och sen blev det en dryg halvtimmes dusch och allvarligt talat så tror jag att jag aldrig någonsin duschat så noga. Pierre är renare än någonsin tidigare i sitt liv, bortsett från födseln?

Så nu ska Pierre den rena gå och kolla till Fisksoppan som står på spisen! Dagens middag<3 älska!

/pp


Kommentarer
Postat av: CISSI

Avspolad med trädgårdsslangen, är inte det iskallt vatten typ? Mysigt;)

2010-09-02 @ 19:01:33
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Towe

fisksoppa....

2010-09-02 @ 20:58:00
URL: http://toweemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0