en banan i ena handen och en mus i den andra

Dagen har varit tuuung!
Snabb genomgång: Snoozaade 45 min för länge, hade 30 min till bussen, ingen var hemma, jag hann duscha, packa, gå ut med hundarna, ge dom mat, äta lite själv, sen borsta tänderna och knappt skynda mig till bussen. På samhällsen gjorde jag inget, sen engelskan gjorde jag en del, "åt" lunch (ihoptorkade hårda potatisburgare..)jag fick i mig en.., sen mentorstid och svenska. Jag blev random utplockad till att vara Elevrådsrepresentant... sen fick vi sammanfattning av slutbetygen på avslutade kurser vi samla ihop i ettan!! Sammanfattande resultat. 10 avslutade kurser. 5 MVG respektive 5 VG.

Jag är hur som haver riktigt hungrig nu! Trots att en banan just slank ner så har jag inte ätit mycket idag.. Väldigt ovanligt.. Jag är van med massa maaaaat! Älskar maaaaaaat!<3

Efter skolan så mötte jag upp Angelica som fick hjälpa mig lite med ett litet ärende, eller ja hon fick mest stoppa mig från att inte spåra.. hahaha tack ändå!

I väntan på mammas hemkomst så ska jag pyssla på med lite grejs, sen måste jag skriva ihop en sammanfattning av politik saken.. bröööööööööl.. eller nått.


Bjuder på en bild som Amanda och Sara hittade på en utställning, varför fick jag den? jo dom trodde att det var jag på bilden ... att jag var lik den.. DANKE!


vad tycker ni? Har dom rätt eller inte?

/pp

Kommentarer
Postat av: linn

Så sjukt likt! ;)

2010-09-06 @ 17:52:02
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: AAAMANDA

sketalikt ju

2010-09-06 @ 23:30:43
URL: http://hejamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0