En Lugn dag med slappt schema som blev tajt?

En go morgon med kyckling och ris till frukost vilket inte hör till vanligheterna. En specialidrott med sex pers är mer vanligt. Mindre vanligt är att jag och Ville dominerade i innebandy tennis och slutade obesgrade. Mer Vanligt är att jag och ville var totalt odugliga i femkampen.

Okej nu ska jag ge mig med mer och mindre vanligt. Jävligt störande..

Matten var knepig, men jag fattar typ ändå nästan. Jag kan dock inte skriva nått mer om det här för jag vill ju skriva om nått jag verkligen förstår mig på? hahaha

Naturkunskapen gick ändå bra och vi fick sluta 30 min tidigare. Fast för mig spelade det ingen roll först eftersom det var en timme kvar till elevråds möte.. så jag fick sitta där i skolan och bara vänta.. Som tur va kom Cissi förbi och gjorde mig sällskap! Müüüüs

Efter mötet bjussa de på en bägare hos Doris sen så när jag gick ut med min fina krämiga glass med chokladtopping och banan strössel så såg jag att Cissi var kvar där ute och pratade med Jonte, så då fick jag sällskap när jag väntade på centrum bussen! Sen äre tur att man är så smidig och kletar glass på jackan...

Suck*

I stan blev det direkt byte av buss och sen snacka jag med Renberg om disney filmer för att sedan hemma slänga i mig Chili Con Carne <3 innan jag vände blicken mot stan igen för träning på campus. HATA DEN HALLEN! aja men vad gör man. ?

Match imorgon i alla fall, gubbarna ska vi spöa!!

Nu ha jag kört till Konsum och inhandlat en Pommac och en påse lättsaltade chips!
(är det fel att stå och hålla i en chipspåse och en dricka sen tänka: kanske skulle man haft 300g chips till? Det känns för lite att bara ha en påse??..) 
Så här näst blir det mys framför en film tillsammans med mamma och pappa. Sen blir det sängen!!


Efter 10 timmars flyg inklusive buss till hotell på en timme sen även bil till luleåå...
Lång rese tid me några timmar försenat plan osv, Hade inte sovit på ganska länge plus att jag endast ätit en bilpåse och 33cl cola på typ si så där nästan ett dygn... Rätt sliten helt enkelt!


/pp
 

Kommentarer
Postat av: jussahleverfritt.

Haha oki (;

Händer sen då?

2010-09-10 @ 21:05:49
URL: http://jussahleverfritt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0