♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Orkar inte skriva så mycket nu... Dagen bjöd på redovisning av centerpartiet, skolfoto, go lunch, häng med estetarna.

Sen efter skolan gick jag och Cissi runt på stan och letade skor till mig. Sen när Cissi for så kom mamma och hjälpte mig. Får fundera ett tag.

After all that så hitta vi Adam och Ville vid bilen så de åkte med oss hem! Vi snacka massa mat osv. NU har jag nyss ätit middag men vettefan vad som är fel för jag är typ hungrig igen!!!... 
DAMN..

NU kollar jag kartan på google för snart bäre av att övningsköra till klut!! <3  Blir myskväll hos soetnosen ikväll och matte a!!

/pp


Kommentarer
Postat av: denize

sköönt att höra!

2010-09-13 @ 18:39:33
URL: http://ddenize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0