Featured today is another day that will not be like any other day

Nu ska müüüüüssen på och Pierre ska ut och kriga med handjagarn. . . Blir en kul syn. Sen efter det måste jag läsa på om politik grejset som jag inte gjort än. . skriva en del sen är jag ledig igen. Vad ska jag hitta på då? det vet jag inte! Kanske läsa på om trafikregler? eller bara få fara ut och köra! vet inte än ni får gärna komma med förslag också!

Får se vad dagen bjuder på helt enkelt! Men nu ska jag ut!!

Hade HOJ!!!

Underbar låt! 

Älskar den<3
Texten är bara så, exceptionell!
Timo har gjort riktigt bra låtar!!<3

/pp

Kommentarer
Postat av: sofia

är det bra med dig?:)

2010-09-05 @ 12:38:08
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0