Flashback

Dagen har varit okej, förutom att det inte är okej att vara förkyld och behöva hoppa över träning..

Nk A provet idag gick rätt så himla bra. Eller vet inte om jag vågar uttala mig om det förrän resultatet är fastställt. Efter skolan strosa jag och Cissi runt på stan tills vi blev helt slut och satt inne på telia och skämde ut oss ett bra tag. Vid fyra? tiden så traska vi iväg och gjorde middag, eller ja, vi gjorde väl inte så mycket. vi bestämde, beställde och åt. Vi var på Max helt enkelt. gött! Där satt vi i sisådär 1½ timme, halvsovandes. Tillslut var det dags för mig att dra vidare till Campus för träning. Även om jag inte kan träna så är jag med på tragglingen och när jag inte kan vara med står jag på sidan och leker för mig själv i min ensamhet. Väldigt jobbigt.

Vad händer annars? Ja jag är då riktigt trött. Får se Lelle, sirri och Honken hade förmodligen planer för kvällen. Tydligen för mig också? Cissi är i alla fall på andra håll och roar sig. Hoppas hon har kul och att allt går bra. Vilket jag inte tvivlar på att det gör.


Lelle till höger! posarn... Vi gillar dig ändå, även om du inte är som alla andra barnen<3

Nu kom Lelle<3 dax att dra:* 
 
/pp

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! :D

2010-09-24 @ 22:07:03
URL: http://natella.blogg.se/
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Allt bra med dig? :)

2010-09-25 @ 15:56:39
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0