Hal is i ske-å

Efter en stekhet go fisksoppa så drog jag vidare till stan och såg hockey med arvid! Inte så superkul match men det är ju försäsong! Spelarna halka mest omkring som nå nyfödda kalvar..
Jag och arvid bänka oss vi luleå klacken för att kunna sitta där och såga dom lite. Osten satt visst också där, så två flugor i en smäll för oss! haha

 
Vadå borta? söta vi är där i vänster hörn<3 haha

Luleås klack btw suger. För det första funkar inget att sjunga med luleå. Luleå i sig går inte sjunga..
För det andra så har dom dålig fantasi, de försöker håna oss med att vi knulla varandra? Ööhm okej? Hur tänkte dom där? Får dom sig inget, och vem knullar dom? mena om man bor i lule knulla man väl i lule med folk i lule? eller... ? hur tänkte dom riktigt? Dom är nog mest avis på att de bara blir nekade hela tiden.
Sen så tycker jag att det är fult av dom att endast håna och använda svordomar och könsord i ramsorna. Aik klacken uppträdde bättre som klappade för den skadade luleå spelaren, under tiden sjöng luleå klacken om annat? förstår mig inte på dom...

Jag och arvid taggar iaf specialidrott imorgon, sen när skolan flytit på ska jag se vad som händer. Kanske stannar i stan och hitta mig nå middag där sen träning? eller åker jag hem före? vet inte än... Kanske ska träffa Angelica en stund iaf, kan behövas!
Vi får se vad morgon dagen bjuder på helt enkelt!!

/pp


Kommentarer
Postat av: angelicaaaaa

pinsamt, luleå klacken ;D

tänk, de här kmr ni få leva me ;D

2010-09-02 @ 23:36:47
URL: http://arannnerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0