heeeeeeey we want some... zzzZzZzZZZZzzzZ***^^^^

Vaknade i klut idag, om jag ens somnade någon gång? jag har god damn ingen koll!!
Det enda jag vet är att jag hade det riktigt mysigt i alla fall!

Igår så gick det typ rätt dåligt att köra till klut.. failade med det mesta känns det som.. Men jag hittade i alla fall rätt hus och jag överlevde hälsningar etc etc.  And off we go, Vi jobbade på med matten och komme ändå en bit, sen blev det bloggande för henne medan jag dega framför 2 ½ men. After a while blev det en lång promenad lite runt överallt i klutmark. Mycket mörker och en plöjd åker gjorde att man var lagomt ren om fossingarna när vi kom tillbaka.
Vi fixade fika sen blev det mer tv. Sen så blev det mest förberedelse inför sängen. Hon kände sig lite krasslig så det var ju självklart förståeligt! Jag vet inte riktigt när vi la oss men Cissi somnade rätt snabbt medans jag låg vaken i några timmar till! Men vad gör det? När man kan kolla på någon så vacker?
Anyway så var då inte jag bitter, somnade efter ett tag, sen vakna jag igen vid okänd tidpunkt, glad var jag ändå! Trots att det visade sig vara länge kvar till att väckaren skulle ringa..!

Dagen idag har varit en riktig pain in the ass! Börja med natur, Pierre=hungrig, Sen rast då blev det en butterbulle och en vimto. = pierre = fortfarande hungrig..

Sen höll jag på att somna under andras redovisningar på samhällsen, jag var sjukt trött alltså!!!
Klockan 10 över elva (normal lunchtid) så hade vi en dryg timmes engelska kvar... SATAAAAAAN så hungrig jag va... Snacka om att lida. Till lunch var det då i alla fall fiskpinnar, potatismos och remolad så?Riktigt gött! Åt som fäään, jag blev till och med mätt! för en stund.

Sista lektionen, geografi kändes onödig, halva klassen var borta!... blääää...

Dagen blev inte lättare av att jag frös hela tiden, har haft ont i halsen, snuva och kännt mig allmänt hängig...suck*

Efter skolan gled jag in till schtaan med bussen. Där jag mötte upp Cissi och Frida, Men Frida fortsatte hemåt och jag und Cissi till hemmakväll. Där vi hyrde tre filmer!

Sen blev det buss hem och snart blir det en fisksoppa till middag, renbäddning i sängen, duschning, rakning, mjukiskläder på, tevatten på, fara och handla, packa inför kanot turen och sen så kommer Cissi hit ikväll<3 Ska hjälpa henne med mer matte, sen blire mys och film? eller bara sova <3 man vet aldrig.

Fullt upp alltså. Skulle egentligen ha match men kan inte spela med förkylning...


Den geggiga landsdelen ni ser är gammal botten, gick man upp där skulle man inte ta sig därifrån. + att det sprang omkring landgående fiskar där! how awesome!


En kanot tur i en flod eller nått i thailand, jag och farsan hade problem. Kanoten tog in vatten....


The rescue! 

Hahaha lokalbefolkningen fick sig ett riktigt gott skratt efter att ha sett allt det här!
Det kan jag bjuda på, barnen vid strand kanten var väldigt roade, det kan vi bjuda på.
De fick sig ett leende på läpparna och vi fick lite spänning i vardagen.

Två flugor i en smäll!

/pp

Kommentarer
Postat av: jussahleverfritt

Visst e du kille? hehhe.. Jag trodde från början att du va en tjej.. :p

Händer för dig idag?

2010-09-14 @ 17:16:59
URL: http://jussahleverfritt.webblogg.se/
Postat av: linn

Ta bra hand om henne! För annars blir det andra bullar, banne mig!! ;)

2010-09-14 @ 19:02:02
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0