hektiska dagar är unika!

Dagen började super Adam ringde och sa att det skulle bli bil till specialidrotte. Great med 20 min extra på morron! Enda jobbiga var att dom glömde hämta upp mig... Så det blev att vända för dem och hämta mig en kvart sent! hahah fail...

Anyway så snacka vi om att Arvid skulle ha Historia idag, då ställde Bobby den excelenta frågan: Vad läser ni nu för historia? Jag mena, har det tillkommit nått nytt i den gamla? eller vad.

Hahahah han har fasen rätt, sen så kom vi på att om 50 år kommer barnen läsa om 11 september. Okej detta har inte med något att göra men kändes nödvändigt att säga det...

Alltså allvarligt talat så är jag rätt lost idag.. kommer inte ihåg vad som hänt på skolan om det var något roligt?  men är det något man inte kommer ihåg så är det väl förmodligen inte värt att minnas, eller? Förmodar att jag varit tankspridd idag!

Efter en hyffsat lugn dag, vad jag kan minnas, sen drog jag in på schtaaan där jag träffade Cissi som hade tråkigt så jag var med henne ett tag, vi gick på ICA och köpte butterbullar sen satte vi oss på torget och pratade massor mellan tuggorna. Fem över bussen var jag tvungen tacka för mig och ta bussen hem där det blev tacos till middag, aning stressigt eftersom jag skulle fara på en halvtimme igen till träning. Det var även länge sedan jag kände så dåliga vibbar i detta hus! DAMN vilken dålig stämning det var vid matbordet... en middag under total tystnad...


Who said u must be like everybody else? I´m not..!

/pp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0