Here without u

Chill dag faktiskt. Trots att det var en hel dag med bara Thomas. Han var schysst idag, för ovanlighetens skull! På engelskan så gjorde vi en drogvane enkät. Inte så komplicerat för mig att fylla i. Mena blir mest bara nej överallt. Jag varken dricker, knarkar eller använder tobak. Så jag är ju helt ren, ingen svårighet att fylla i när man inte behöver tänka efter så mycket. Sen gick vi bara snabbt igenom ett nytt text kapitel. osv. Efter lunchen hade vi svenska med Thomas också. Vi spelade bara spel då! AWESOME. Jag och Matilda pwnade sönder så hårt det bara gick. vi äger!
Spelen vi spela var Alias och
från a till ö.





Sen efter skolan blev det en mini bägare från godisvågen för mig, innan jag gick till bussen. På den rullande plåtburken träffade jag Agnes. Det var ett tag sedan som jag träffa henne faktiskt, mycket trevligt. Sen hoppa jag av vid Ursviksskolan och hängde med Suan ett tag, där jag även fixade praktik hos henne. Kommer bli askul!

Efter att ha gjort skolan till en osäker plats i några timmar så for jag hem. Eller ja. Nu sitter jag ju liksom här. Kul. dax för tenta arbete. Måste verkligen komma igång. Pierre vs tenta = prestationsångest. FÄÄÄÄÄÄN

Dags att dunka skallen i bordet.

Hejs.


Todays song :
3 Doors Down – Here Without You

/pp



Kommentarer
Postat av: CISSI

"dax för tenta arbete. Måste verkligen komma igång. Pierre vs tenta = prestationsångest. FÄÄÄÄÄÄN



Dags att dunka skallen i bordet.



Hejs."



.. taggad du lät ;)

2010-09-27 @ 17:10:35
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0