I´m on a roll

Pierre leverar!! Har nu gjort klart svenskan på datorn och skickat in, jag har fått ner politik faktan på ett a4 och skickat in, jag har gjort en powerpoint om centerpartiet. Nu lägger jag in lite musik på telefonen! SONIC SYNDICATES senaste album, We rule the night <3 Någon som inser hur bra det är!! Tack arvid <3

Nu ska jag nog göra bort geografin också!


Do not take everything for granted.
It will not always be so easy. 
We have to fight for a bit of success.
Take some responsibility ...


Från en sak till en annan!

Love u cuties<3

Adam är sneaky ibland^^

Bara bilder på par!

Adam är dock ensam... Men glad ändå!

HAhha Bilder ifrån nians skolavslutning!

/pp


Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Haha, ska tänka på det nästa gång!

2010-09-09 @ 20:29:41
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0