Isolerad från omvärlden eller nått

Är hemma sjuk från skolan idag. Mådde riktigt dåligt igår kväll och eftersom jag bara har två lektioner idag så fick jag inte fara till skolan. Bara att stanna hemma och bli frisk tillsammans med min hemtenta som måste göras. Vad underbart kul.

Igår när jag gått i säng så ringde älsklingen och vi pratade en stund, eller ja.. 1 ½ timme vart det väl tillslut. haha  
Men hon bjöd på många goa skratt. Inte minst när hon började fundera var hon hade sin mobil. Hon hade tydligen glömt att hon prata genom den. Riktigt skååååååååj! 

Som sagt så är jag hemma idag. Ska nu börja skriva fortsättningen på min tenta. Kanske hämta mig en påse chips också? Blir bra. Får se om jag kommer på nått kul att skriva som ni kan roa er med fram till kvällens tävling.



Sweetheart! <3 Bästa som finns :*

/pp

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ingenting?

2010-09-29 @ 10:55:31
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0