last night!

Igår efter en rykandes och god Flygande Jacob så tog jag och pappa saaben och brumma runt i urs och hamn. Detta i väntan på Cissis ankomst. Det gick riktigt bra att köra faktiskt. Men självklart finns det alltid plats för sågningar.
Pappa: va fan vare där för manöver?
Jag: Jag låg för mycket till vänster senast, höll på att göra om det, men nu kom jag på mig själv ju.
Pappa: Vad bra, då fastanar det ju i alla fall någonting i den där tomma...

Hahaha alltså vi har sjukt kul när vi är ute och kör alltså!

Sen drog vi på Konsum, där vi inhandlade: Bullar, drickor, glass, chips och öl. Träffade även Jerreslerre där, var riktigt längesedan, så vi stod och snacka en liten stund. Sen blev det färd direkt hem och bara vänta.
Där strax efter åtta någon gång så komme Cissi och vi satt på min säng och snackade om lite av varje, om dagens händelser osv. Sen hämta vi filmer och glass. Så vi bestämde oss för att se filmen Wilderness. Den funkade typ ändå. Dock en aning mind fuck på slutet, men det är ändå bra med filmer när man måste tänka lite. Det handlade om ett gäng ungdoms brottslingar bl.a. mördare, våldsmän, sexförbrytare och sociopater. De blir satta på en ö för att tuktas lite. Men det de inte vet är att det finns en annan där som har satt ut fällor för dem och som jagar dem. Rätt spännande ändå, fråga Cissi, hon hoppa till några ggr i alla fall!



Hur som helst så blev det en riktigt mysig film stund. Sen efter filmen var det rätt trött stämning så Cissi ville ta en "powernap" vilket hon gjorde också. Mysigt ändå ju så blev vilo stund tills hennes pappa kom och hämtade henne där kring ett snåret.


Tack för igår!

/pp

Kommentarer
Postat av: jussahleverfritt

Var den bra? (:

Händer idag då?

2010-09-05 @ 18:17:39
URL: http://jussahleverfritt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0