Miss that feeling of u near my body...

chipsen är slut.. men inte filmen.
dock så tror jag att jag avrundar  kvällen vid det här laget. Jag är riktigt trött och helt slut i kroppen. Dax att samla krafter inför morgondagens äventyr helt enkelt!! Är så sjukt taggad! Blir Underbart<3 Mer om det imorrn! Promise! eller söndag.

Var sugen på att bjuda på nå gött citat från veckan men jag kommer inte på något just nu... Får se om det kommer senare...!

Ses imorgon, 14.00 Kaplanhallen, cif j18 mot cif Herr lag!
kom och skratta.
 

OMG look i´m donig a no hander!! Incredible!!


I Wish I Could Hold You

by Becca

I wish I could hold you, as you fall asleep and be the one to kiss you good night,
I wish that I could look into your eyes, and see your smile shining bright.
I wish that you were mine to hug, and to whisper in your ear,
I wish that I could look you in the face and say ‘I love you’ and know those words you hear.

I wish that I could be with you, and that I could be your true love,
You are my dear sweet angel, for it’s like you come from up above.
You heart is so caring, your soul is forever true,
You make me blush uncontrollably and it’s because I love you
.


/pp


Kommentarer
Postat av: jussahleverfritt

Gissa kändisen ! Den som gissar rätt o först får en länkning !

2010-09-11 @ 10:53:23
URL: http://jussahleverfritt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0