Mr koll och skatsången

Bjuder på ett citat av Arvid från hockey, han fick syn på några tjejer och sa: dom där går i min klass, iaf två av dom fast den tredje kan också göra det... jag vet fan inte..

Även om ni inte tycker det var kul så... tycker jag det! speciellt då!

En liten notis från kvällen bara!
Jag och arvid satt på läktarn, jag sjöng med i låtarna som spelades, då var det helt tomt runt oss.. sen gick vi bort någon minut då plötsligt vare massa folk där! så vi satte oss igen och jag börja sjunga igen! inte så mycket folk. Vi gick iväg en stund. Kom tillbaka och fullsmackat!!
Samma sak senare! vi satt oss på sittplats läktaren, där sjöng jag vid nästan varje låt, osten kolla snett på mig, andra också kanske, men var tomt runt oss... !

Är det nå fel på mig?


okej dum fråga, bilden svarar på allt...

(lerig från dagen!)
näe blir mentalsjukhus snart.. inte fan är man frisk inte...

Be afraid!

/pp

Kommentarer
Postat av: angelicaaaaa

jag vet vars psyket ligger ;D du kan va lugn;P

jag hittar där ;D

2010-09-02 @ 23:23:05
URL: http://arannnerud.blogg.se/
Postat av: CISSI

Hahahahaha fina bilder! Gillar!

2010-09-02 @ 23:29:26
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0