My bad..

Vet att uppdateringen varit halverst just nu men t.ex. igår så var jag på riktigt dåligt humör så jag orkade inte anstränga mig.. Det blev istället att besöka sängen och samt hann jag med att göra klart mitt pyssel, nu efter en slapp dag så ska jag göra bort so:n, svenskan och läsa på naturen. Det är ett måste idag! Fan så skönt det ska bli att få lite saker bortgjort, jag kanske till och med gör geografin också!

Dagen idag var alltså slapp! Vi började med lacrosse på morgonen, very fun. Sen blev det Geografi, inte så jobbigt ämne. Lunchen var för dagen ätbar! Sen efter den så rörde vi oss till svenska salen. Väl där läste vi på tavlan att Thomas var hemma med sjukt barn så alla började jubla och skrika av lycka!! Dock klev hans fru in i rummet strax därefter och såg vår glädje över att hennes man inte var på skolan? ...
hahah skit kuL! 

Vi gjorde bort svenska uppgifterna på 15-20 min sen planera vi friluftslivet, inför nästa veckas kanot tur, på ca 10 min så en sammanfattning: vi sluta halv ett i stället för halv fyra idag! Så då kunde jag utnyttja min outfit för dagen! Behöver jag säga annat än shortsväder?

Time to do some work!


(laisliden påsken 2010)

Harry... vad ska man säga? ...
/pp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0