my eyelids are becoming heavier

Det blir allt tyngre att hålla sig vaken.. ögonlocken flackar och jag skulle bara vilja sluta dem, lägga mig vid din sida och somna till din närhet och värme!

Only in dreams.

Efter att jag varit duktigt och klippt lite gräs så blev det en väl behövlig dusch. Annars hade jag förmodligen luktat värre än surströmmingen som vi åt till middag. Suring är galet gott!<3
Efter det var syster yster snäll och skicka lite musik till min mobil som jag ska sätta in som personliga ringsignaler! Alle ringde och fråga om jag ville hitta på något, samtidigt så komme Ville hem från umeå med ny  skotern... så vi for dit och dregla alltför länge över den... VILL HA!

Sen så sågade Alle min cykel och sa att det var de fulaste han sett, ever..

Vi cyklade vidare bort till förrådet där Villes "gamla" skoter står och skruva loss styrhöjjarn som ska monteras på ny skotern! Så jag är skotersugen till 1000 nu alltså..

Efter en ful film som Alle gjorde när vi cyklade så for vi hem till mig och såg filmen, S.I.S!
Värdelöst jävla dålig, tyvärr..



Jag avråder er från att se den, blev ta me tusan ledsen över hur dålig den var...

Nu sitter jag här och funderar om jag ska fortsätta lite med politik tjaffset eller typ bara röra mig mot sängen? Man vet aldrig. Aja jag har i alla fall skrivit 2 ½ A4. Ur mina ögon sett alltså.

/pp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0