när en grå dag plötsligt blev gråare.

En tung start på dagen med att jag blev väckt efter lite sömn, så jag har varit riktigt trött hela dagen. Sen när pluggandet skulle sätta igång var jag tvungen ut med Winna i skogen. Sen såklart var det dax att äta och sen fara på samling 14.15... Match 16.00 i sandfors.. Väl där var det kallt och regnigt.. GRÅTT helt enkelt. Sen efter en lång uppvärmning osv så började visaren sakta ticka närmare fyra. Men ingen domare syntes till.. och på den vägen var det.. Ingen domare efter typ 25 min så då gav vi upp med att försöka få till en seriematch och ploj spelade i 45 minuter istället. Eller efter 10-15 min kunde domaren komma men då var alla så otaggade så då blev det inge av. Så alltså kan vi konstantera att vi slösade bort 4 timmar av en grå dag som blev gråare. 4 timmar plugg tid som kunde gjort att jag fått göra nått kul ikväll, i alla fall att få gå och sova!

Nu är jag bara så trött både i kropp och knopp, arg, otaggad, orolig osv.. But I got U! And that´s all I need! U made this grey day to an sun shiny day in my heart!<3 

Pp är lättretlig just nu, ska plugga, det som får mig att fortsätta trots en nylig middag och jag är hungrig än är att senare ikv så kommer det stå en rykandes färsk paj på bordet och den kommer att ta slut!!! Älska paj!

Dax att läsa politik a lá centern.. Och sen även traggla in några engelska glosor.. Hoppas detta gör att jag är helt fri imorgon för då ska jag och hjälpa my soetness med matten <3

Tänkte bara bjuda på en bild från thailand där jag schteker på en elefant <3


My new buddy in thailand <3

/pp

Kommentarer
Postat av: angelica

okej, din dag va värre än min, du vinner xD

2010-09-12 @ 19:36:11
URL: http://arannnerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0