Ny design osv ... care

Efter en super bra kväll så hade man hoppats på att sova gott, meeeeen.
Jag vaknade omkring 3.17 eller nått inatt och märkte att jag frös galet mycke.. till min förvåning hade jag inget täcke.. Gåtan löst. Så med TUNGA ögonlock så kämpade jag en stund för att svara på lite sms jag fått. Det är inte lätt när man inte orkar öppna ögonen.. jag har fortfarande inte vågat kolla vad jag skrivit..

Anyway så vakna jag flera flera gånger under morgonen också! Varav vid ett tillfälle jag satte mobilen i laddning. Trodde det var ca 20 min före jag steg upp men tidsuppfattningen på morgonen är inte okej.. Det var egentligen omkring två timmar mellan att jag satt i mbil  laddaren och jag vakna? aja.. ibland är man lite lost.

Detta gör att jag kommer att tänka på när jag hade lanat och varit vaken i uppåt trettio timmar. Då sumra jag till på en soffa klockan ett på dagen (skulle få främmande klockan sex så skull inte få sova!), jag var då ensam hemmma när jag somna... NU till delen jag inte kommer ihåg men som jag fått höra. Det ringde tydligen i telefonen, Adams pappa, jag som fortfarande var ovetandes, gick i sömnen till telefonen och pratade med honom. Jag gick sen och la mig, sen gick jag i sömnen halverst flera gånger den eftermiddagen, till olika ställen där jag somnade. 
Sen när Adam och hans familj anlände så fråga hans pappa om jag varit trött tidigare då jag pratat med han i telefonen? jag fattade ingenting... men Adam intygade att så vare för han hade hört det också.. helt spårat.. 

Ursäkta för det sidospåret. 

Dagen idag. Jag har värmt fisksoppa som blev min frunch. Issa och Ante stressar runt och gör sig iordning för att fara på bröllop. Mamma och Pappa vettefasen vad de gör. Pappa låna iaf lite löshår av Issa och gjorde an hästsvans bak i kepsen... Nightmares here I come..

Vi är lite tokiga, lite knasiga och en aning trasiga, but it is how we are, LIVE WITH IT!

Ska väl ta och räkna ikapp i matten lite sen vet jag inte vad som händer. Är öppen för förslag helt enkelt!




En som vill nå mig i alla fall <3 OSKAAAAR <3 Älskar dig:*:*!

/pp


Kommentarer
Postat av: jussahleverfritt.webblog.se

Okej kul (:

2010-09-04 @ 13:21:14
URL: http://jussahleverfritt.webblogg.se/
Postat av: viki

Sv; Du kanske vinner i dagens blogg idag :) Men tack för att du röstat!! Du får en länkning i slutet av dan!! ;)

2010-09-04 @ 14:02:34
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0