plasten ba flög

Fick tråkigt så jag rullade sakta med min pärla mot discgolfterminalen, ensam. Väl där kändes det bra, sen direkt jag börja spela blev  jag redigt otaggad... Så jag gick inte ens klart den gröna slingan (kortaste), det blev åtta hål sen satte jag mig på pärlan och cykla hem igen.. Cyklade med lindahl och felix så vi snacka fiske ett tag men vid skolan var jag åter ensam.

Det var en rätt så rofylld liten tur, om det inte vore för en fluga i ögat... men sånt är livet. 

Summering av detta är alltså: En mils cykling, egentligen helt onödig men ändå skön på samma gång. Svårt att förklara?

Nu vet jag inte vad som händer. Det ryktas om att det bakas äppelpaj hos Ville!! Omg! kanske far dit en sväng! Sen blire Flygande Jacob till middag?
Gott!!
PIERRE ÄLSKAR MAAAAAAAAT!!<3<3<3  
Sen ikväll så kanske det blir en kopia av gårdagen? Låter bra i mina öron i alla fall! It will be!

Ps: ville äger som fick in lite vett i skallen på mig så att jag fatta matten igen! Det var enkelt men min hjärna är trögstartad Naaaaaaaaaaaaaaaaaantiiinng!


Bara för att vi är så jävla heeeeeta så att ni blir alldeles till er! :*
(examen i nian!)
/pp

Kommentarer
Postat av: ♥ Viki ♥

Ingen orsak! :)

Vad tycker du om låten Fearless med Taylor swift? :)

KRAMAR!

2010-09-04 @ 16:30:42
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: Towe

Matte <3

2010-09-04 @ 16:58:53
URL: http://toweemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0