Poker!

Cha cha bloggen en mycket rolig kväll är till ända med massor av chips, paj och dricka och inte minst fina vänner.
Men dagen började med innebandy som jag inte vill prata om 1p på 3 matcher i ok!!
Efter det for jag och arre på Max blev ett dubbelt friscomål för mig;$<3 tur att vi har innebandy imorrn också så att jag kan springa av mig dom där extra grammen...
Men efter max drog vi hem till mig där det blev poker som blev rätt spårat med pettande på varandras öron bla. Vinnare blev ville fast arre förtjänade att vinna efterssom alla gick all in utan att titta på korten och då ledde han. Nu blir det nog sängen vi hörs pusspuss<3<3<3!!!


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; ja jag hålle rmed dig till 100 !:D

2010-09-19 @ 12:24:47
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0