row row paddle ranger

vilken pina..

Sjukan har inte blivit bättre... Var helt slut igår kväll.. dock packade jag inför kanot turen idag. Helt sjukt, hur ska detta gå! Jag är snörvlig, ont i halsen, magen, huvet väger ton, att ens skriva på tangentbordet är en utmaning... otroligt..

Går kvällen bjöd även på att Cissi kom till mig och hon pluggade medans jag packade, sen hjälpte jag henne med lite matte. Efter det så var vi trötta som få och det blev en tidig kväll, 22.00.

Vaknade av väckaren 06.10 och när jag öppnade ögenen så fick jag se världens sötaste nyblivna 16-åring!<3 så då vare bara att gratta henne, även om jag gjorde det i lördags också. Sen så låg vi bara och myste och det var allmänt jobbigt att ta sig ur sängen, så omotivationen gjorde att vi inte klev upp förrän halv åtta! lite stressigt för Cissi som skulle med 07.48 bussen, men jag fixade frukost åt henne som hon tog med och hon gjorde sig iordning och halvsprang, tur att hon han med bussen!

Själv satt jag kvar och kämpade i mig tre mackor och en skål med yoghurt och special K. Nu sitter jag här och käpar för att få upp motivationen till max inför paddlingen. Inte enkelt...
tror febern stiger i detta nu.. FUUUUUUU


Ser ni de landgående fiskarna? tror inte vi hittar sånna på dagens kanot tur!

/pp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0