skogsmullar, frusna och förälskade

Alle komme förbi och fluffa sit hår så jag skratta åt hans söthet i ungefär en kvart sen så gick vi ut på promenix. Vi fick även med oss Ville ut, Alle gjorde ännu en film då jag faila med att hoppa up på en container... gjorde ont.. Aja det kanske lägs upp.. jag har igen makt över det! Sen tog vi massa fina bilder också!

Vi tre små skogsmullar gick senare upp mot yttre skolan och efter massa bus bare av in i skogen, lampor förbjudna. Pierre (jag) den modige gick först, vilket resultera i att jag hitta gegg hålen osv. men det var jävligt kul i alla fall. Så vi har gott lite kors och tvärs i de kolsvarta skogarna.. as mysigt. Sen så prata vi massor om diverse saker. Alltifrån Hells Angels till förhållanden? hahha

Spännande, får se om Alle bjussar på några bilder från kvällen sen? Jag har även gjort nått vettigt ikväll, jag gjorde bort "sammanfattningen" av politik grejset.. Får se, blir nog redigeringar imorrn..

Hur som haver så hade jag en grymt rolig kväll med mååånga skratt! Fan så awesome ni är!!

ALLE <3<33


söta jag och ville är <3
/pp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0