Skogsmullar gillar att umgås med... skogen

Tänkte lägga upp ett litet citat från igår som jag inte kan sluta skratta åt... plus bilder ifrån skog och mark när jag och Arvid försökte cykla från byske till fällfors men hamna på nån skogsväg mitt i fukkin nowhere där i kring 2-3 på natten ifjol...


Vet inte men jag gillade att mobilredigera förr .. inte så snyggt men gillar ändå bilderna <3
Första iaf <3

Citat ifrån går kvällen:
Jag: Det kliar på pungen...
Tystnad..
Ville: Du kliar på min pung...
Jag: oj... hahahhaha

Sanningen i historien är att jag höll en pinne i ena handen som jag ofredade Ville med i mörkret... Det var helt och hållet inte min avsikt! Men dock sjukt jävla kul!!

Alle har blider från igår så kräv av han att han lägger upp dem!!

/pp

Kommentarer
Postat av: jussahleverfritt.

Den sista va cool (:

Gör en sån här då?

Kommentera gärna vad du tycker om Paows & Hugos låt ! (;

2010-09-08 @ 17:49:24
URL: http://jussahleverfritt.webblogg.se/
Postat av: jussahleverfritt.

Okej, (;

2010-09-08 @ 18:22:28
URL: http://jussahleverfritt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0