Snoooooooze lover<3

Jag älskar att snooza! Några nackdelar ibland..
T.ex. idag då jag vaknade med en kvart kvar till bussen! Så jag steg upp racer packade och käka. Sen skynda jag till bussen i tyg skor, fotbolls sockar, fotbollsshorts, min svarta jacka, halsduk osv.. Förstår inte varför folk stirrade så? Tycker jag hade en "matchande" outfit ju?

Det mest spännande idag var väl att matkön stod stilla i 30 min. Ja så nu inser ni hur intressant denna skoldag var? Okej jag ska väl ta upp att jag, häger och Frida producerade på Matten! Helt awesome! Vi gjorde klart alla uppgifter!

Efter skolan följde Cissi mig en bit mot stan sen så fortsatte jag ensam i sommarvärmen mot stan. riktigt härligt, trots att jag missa massa bussar så sura jag inte för det! Dock svettades jag nalta mycket! Sen när jag slutat missta busstider och jag äntligen tagit mig hem så var jag utelåst...
Jag gick runt och leta om mamma lämnat nån nyckel ute.. icket. Hon var ju ledig idag.. var kunde hon vara? Jag ringde och fick reda på att hon va på solbacken.. Så jag la mig och sov på altanen! galet skönt faktiskt och välbehövligt. Sen efter att jag suttit där ute och väntat i över en och en halv timme så känner jag på dörren bakkom mig... öppen! WTF!! Helt otroligt att jag inte kollat den.. men inte så konstigt eftersom den ALLTID är låst. Väl inne så kom mamma hem sisådär 6 minuter och 43 sekunder senare...


Middagen blev en succé! Mamma och jag är jätteduktiga! vi är hemma själva nu i veckan under älgjakten då pappa inte är hemma. Så då blir det mysmiddag bara vi två hela tiden. Om inte mamma jobbar förstås då jag är ensam..

Träning ikväll, åtta till tio i U-hallen.. weeiii..
Nu ska jag i alla fall fortsätta med lite hemligt pyssel!

Arvid och jag i sexan.. Soet! Hemlighetsfulla som vanligt?
Mest störda och knasiga.
Men vi var dagens team ändå!
/pp


Kommentarer
Postat av: CISSI

Hahaha söt bild ;)

2010-09-08 @ 18:48:34
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: angelicaaaaa

haha ;)

måst bah få säga att ni va söööta ;P

2010-09-08 @ 21:01:10
URL: http://http://arannnerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0