Surprise!

För ca. 3 timmar sedan så fick jag veta att min syster åker till Italien imorgon!!! Kul att man blir uppdaterad!?
happ.. Hoppas i alla fall att hon får en riktigt bra resa!! Och att allt går bra.

Jag har just tryckt i mig en halv pajform med blåbärspaj och en halv liter glass + vaniljvisp! gott! Men vafan börjar bli smått hungrig? eller jag är inte hungrig men mår snett... om nån nu fatta hur jag mena..

Hur som helst så måste jag nu gå och läsa på om Centerns politik. Sen även engelska glosor. Jag är fan en defination av trötthet just nu! God damn vad skönt det skulle vara skönt att få krypa ner vid din sida just nu och bara somna utan några bekymmer <3! 

Kul att syrran får roa sig medan jag imorgon sitter i skolan, en ny vecka startar!


Jag och syster, (thailand 2008)
Denna gång är jag inte med....

Skofoto imorgon också! vad ska jag ha på mig?.. HJÄLP!

Funderar på min Mussolini tröja med en grå svart randig cardigan/kofta? med grå/beigea chinos till. Vad tror ni?

/pp

Kommentarer
Postat av: CISSI

Ha det du i hade i lördags :)

2010-09-12 @ 21:28:13
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: denize

oj härligt att din lördag va så bra! :D

2010-09-13 @ 14:46:41
URL: http://ddenize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0