Today became a war against tha clock...

Tuff start på dagen.. Vet inte vad som hände imorse men jag fick endast i mig två fjuttiga mackor till frukost (Kanske hade det att göra med att skinkan gick ut idag och luktade konstigt som jag blev lite otaggad...), sen fastnade jag bara med blicken och stirra in i väggen 5 minuter av mitt liv. 

Dagen i sig blev tung, dock var man nästan "effektiv" idag. Gjorde en del i alla fall. Trots min hunger, som redan uppstod innan jag tagit mig till bussen, så kämpade jag mig fram och nästan presterade fram till lunch. Tisdagarnas schema är nämligen ändrat så att det blir en extra lektion före lunch... alltså ingen lunch förrän 12.20, detta gjorde att dagens start gjorde allt fram till lunch till en riktig pärs..

Jag överlevde och överlastade tallriken med potatis, färsbiffar, morötter och brunsås. ASGOTT!! Fatta ni hur mycket jag uppskattade det idag!

Efter skolan träffa jag Cissi som följde med på en liten promenad längs älven i go vädret. Riktigt härligt. Är kul att bara gå runt och prata. After a while gick vi in till schtaan igen och jag trodde verkligen att jag skulle missa bussen totalt!! men som tur är failar min mobil tabell så jag hann med en buss 16.50? Tur för mig eftersom att jag skulle hinna med att ge hundarna mat, gå ut med dem, äta själv och sen fara på träning klockan 18.30. tänk då att jag inte är hemma förrän 17.20 med den där bussen.. Jag tycker jag hann med allting bra ändå! Liten eloge till mig idag som överlevde månadens hungrigaste dag och tajta schemat.

btw, såg idol idag. Ja nu har jag inge mer att säga om det.


En awesome pierre på en en mindre awesome mobilredigerad bild.

/pp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0