todays song... und so weiter


Miss u...

Träningen ikväll gick ändå rätt bra, glädjen i att spela hade då kommit tillbaka till mig vilket var riktigt skönt!!
Innan träningen var jag riktigt duktig och hann med att göra bort geografin och läsa lite på natur papperet som jag ska redovisa imorgon...!!! Hatar redovisningar! Men jag har bestämt mig för att min nervositet skall bort 4-ever! så jag ska skärpa till mig på redovisningar och övervinna min rädsla!! Det har jag bestämt mig för och jag ska inte fortsätta kämpa tills jag lyckats!

En full skål med yoghurt och k-special var inte så mättande ikväll.. måste mog gå och hämta mer mat... Tyvärr så är risken att jag inte har någon frukost imorgon då.. Tungt val alltså..

Funderar nu att äta och läsa på naturen? vet inte får se vad som jag gör, jag är i rätt stort behov av sömn också! skulle vara skönt att sova! Taggar specialidrott imorrn! Börjar dock känna av i kroppen av att all träning just nu tar på lite grann... bara kriga på september ut sen blire andra bullar, eller tider kanske förklarar saken bättre.

Vilka krigare!! Skulle försöka hålla mig vaken så länge som möjligt innan flyget hem från thailand... gick skitbra.. ? nat .. somna på bussen till flygplatsen...

/pp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0