Turn it uP!

Gårkvällen blev myspys i sängen framför filmen Haciko. Galet sorglig!


Inte ett öga i det rummet var torrt efter den filmen!!! 
Filmen i sig är egentligen inte så märkvärdig men det är hela historien som verkligen rör! Även några specifika scener trykte på ömma punkter i själen. Rekommenderar starkt till att se den! vet inte vad mer jag ska säga! Hur som haver så lägger jag upp trailern här!


Resten av kvällen blev mest bara fika sen gick vi och la oss vid 22 tiden.

6.00 ringde väckaren. Så klart äre jag som vaknar och stänger av eftersom morgon hatarn alltid drar sig lite extra;* Med tappra försök kämpade jag med att få henne att vakna till lite, men det är en hel vetenskap. Nån förbannad ton får man räkna med, men måste man upp så måste man och då äre bara hoppas att man inte ska ta åt sig för mycket, haha. Hur vresigt det än är så finns det inget bättre än att få vakna upp bredvid den
skönheten och morgonmysa ett tag!

Upp kom vi ia  alla fall tillslut!
Specialidrotten gick tungt, mina ben var tunga. Det kändes tyngre än att springa med gyttja upp till låren. Helt sjukt!! Får se hur det går på träningen idag mellan 18-19!

Annars så har dagen varit lugn. Go mat osv inte så farligt jobbig ändå!

Nu väntas mat, fisksoppa<3, sen blire det träning.
När jag sen kommer hem så är/kommer Cissi i/till my crib. det blir AWESOMMMMMMMME! Får se vad vi hittar på? Brukar luta åt att se någon film! Hahaha men det är väl inge fel med det? Film är bra och det tycker vi båda så.

Slänger in nå ni kan roa er med snart, kanske.



PUUUUSSS
/pp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0