U r qt!!

Ja vad ska man säga... Idag hade vi första special idrotten (Innebandy) för i år. Arvid har hoppat in också vilket är skitkul!!!!! För övrigt så gick det helt åt fanders för mig, kanske beror det mest på att min vrist var lätt svullen och värkte jävel hela tiden och rörligheten blev därför nedsatt med många procent..
Därefter skjutsade jag Sanna, på hennes cykel, tillbaka till skolan där vi skulle ha vår första matte b lektion för i år. Det känns verkligen att det varit sommarlov. Vi börja med funktioner. Dock var skallen ur funktion.. Så jag gjorde endast tre uppgifter.. riktigt tungt..

Ännu tyngre att det var enda lektionen för dagen och Anton påpekade att, "du hade alltså bra en lektion idag? men den gjorde du inget på?" hahah nej så är det faktiskt.. fan deprimerande när jag tänker på det.
När vi slutat så såg jag några AWESOME estetare gå till lunch så jag skynda dit för att äta med dem. Efter lunch satt vi på några soffor i korridoren. Ji och med insparkar så fick vi t.ex. se några killar springa i korridoren i kallingar. Undra varför dom skämdes så när jag jävlades och vissla lite?

Min tur att "skämmas" kom sen då jag visste mer om blogg världen än Amanda och Olivia.. Blev fan rädd.. Varför vi kom in på det ämnet var att det är en tjej som går på skolan som jag tycker är lik Jackie Ferm. Dom ba: Jackie Who?
Jag försökte föklara om Paradise hotel osv. men endast för Amanda som det klicka lite för då. Sen skulle jag få Olivia att förstå, så jag sa. "Men Jackie och Kissie bråkar ju hela tiden"... "kissie?? vem?!" jag: omg..
Då konstaterade Amanda att det var smått weird att jag har mer koll på bloggvärlden än dom.. Funderar allvarligt på att skrota datorn efter denna händelse...

Sen har jag varit och strosat på stan, letat en cardigan, hittat chinos, hitta en skjorta, köpte inget utan bara va duktig och bara kolla!
Sen vila jag ett tag och stötte på en väldigt trevlig bloggerska som jag satt och prata med ett tag medan jag ändå väntade på bussen.

Home at least och me und meine padre gjorde en mycket god kycklingsallad så nu är jag mätt och belåten!

Blir ut och köra bil nu snart sen träning!

See yah sexbombs to night! :*:*


Wooooohh... Hitta nå old pics med webben!! spåraa 
(slingor)


Ännu en! hahah ser galen ut, jag vet, men det är fan okej ibland!
Gillar att vara lite tokig...

/pp

Kommentarer
Postat av: Big AL

sv. okej :) Men bilderna var kanon i allafall :)

2010-09-01 @ 18:26:15
URL: http://bigal.blogg.se/
Postat av: Anonym

men va tro du, skulle inte du skämmas om de hade vare du som hade sprunge där i kallingar? ;D



dom där bilderna togs inte igår xD haha ;D

2010-09-01 @ 18:51:07
URL: http://arannnerud.blogg.se/
Postat av: CISSI

"Då konstaterade Amanda att det var smått weird att jag har mer koll på bloggvärlden än dom.. Funderar allvarligt på att skrota datorn efter denna händelse... "



HAHAHAHA jag dog:$

2010-09-01 @ 19:04:10
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Big AL

Du är val bara helt enkelt begåvad ;)

2010-09-01 @ 22:31:58
URL: http://bigal.blogg.se/
Postat av: Big AL

hehe, isf naturbegåvning :) Allvarligt du är grym på foto!

2010-09-01 @ 22:35:25
URL: http://bigal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0