Zeitgeist

cissi sitter nu och stirrar på mig och undrar hur det går att blogga när hon gör så?

Let´s find out.


Har just käkat en riktigt go middag hos tha familia of Eklund. Nu under tiden väntar vi på laddning av filmerna hitta nemo och the last house on left side. Har höga förväntningar, ja eller jag är i alla fall taggad.


Hitta nemo i mitt hjärta, jag älskar disneyfilm!


Verkar som en riktigt bra film, i alla fall läskig. Får se hur mycket Cissi kommer att sprattla. Det blir höjdpunkten! hahah love it <3


Igår var jag och Lelle ute och cyklade i skogsmörkret. Mys. Deep talk också, härligt att prata av sig ibland liksom.
Sen hängde vi vid Youtube och Lelle visade denna film. Jag lägger bara upp Del 1 och sen när ni sett klart så får ni klicka vidare för att se mer. Jag blev faktiskt rätt så övertygad.


Lyssna noga!

Dax att visa Cissi zeitgeist också!



Gonattpusssss!!

/pp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0